Журнал «Вісник науки та освіти» № 2 (2023) 

Автор : Худа  Наталія, Гупка-Макогін  Надія, Кочмар Діана, Будз  Ірина, Поченюк Яніна

 

Назва статті : Фахова підготовка майбутніх учителів англійської мови під час воєнних дій в Україні.

Зміст. В умовах війни в Україні майже всі виші та коледжі за рекомендацією  Міністерства  освіти  та  науки  України перейшли на дистанційне навчання. У зв’язку з цим усі очні заняття були перенесені в онлайн-середовище.

Висвітлено  питання  використання  технологій  дистанційного навчання під  час  фахової  підготовки майбутніх  учителів  англійської мови в умовах воєнних дій в України. Визначено, що технології дистанційного навчання – це знання про методи  і  способи  проведення  занять  онлайн,  з допомогою  різних програм та додатків. Обґрунтовано, що дистанційне навчання це інноваційний освітній процес  з  використанням  інформаційно-комп’ютерних  технологій,  з допомогою  якого  студенти мають  змогу реалізовувати освітні  цілі, розвиватися як особистість та розвивати свою мотивацію. Серед популярних  технологій,  які використовуються  під  час дистанційного  навчання  є  електронна  пошта, мобільні  месенджери  та додатки.  Головним завданням дистанційної освіти на сьогоднішній день є забезпечення права студентів на здобуття фахової підготовки та знань. Зазначено, що  дистанційне  навчання  під  час  війни  має  деякі недоліки,  а  саме:  нестійкий  інтернет,  різниця  у  часі  та  проблеми  з електроенергією. До позитивних сторін можемо віднести, що в процесі дистанційного навчання студенти можуть перебувати  в  зручних та безпечних для  себе  умовах,  що  дає  можливість  створити  зручний графік,   який сприятиме   більшому   зацікавленню   предметом. Додатковою мотивацією є можливість вибору місця і індивідуального планування, що допомагає заощадити власний час.

 

Ключові слова: фахова  підготовка, технології  дистанційного навчання, дистанційне навчання, он-лайн заняття.