Автор : Худа Наталія, Гупка-Макогін Надія, Кочмар Діана, Будз Ірина, Поченюк Яніна
Назва статті : Фахова підготовка майбутніх учителів англійської мови під час воєнних дій в Україні.
Зміст. В умовах війни в Україні майже всі виші та коледжі за рекомендацією Міністерства освіти та науки України перейшли на дистанційне навчання. У зв’язку з цим усі очні заняття були перенесені в онлайн-середовище.
Висвітлено питання використання технологій дистанційного навчання під час фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови в умовах воєнних дій в України. Визначено, що технології дистанційного навчання – це знання про методи і способи проведення занять онлайн, з допомогою різних програм та додатків. Обґрунтовано, що дистанційне навчання це інноваційний освітній процес з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій, з допомогою якого студенти мають змогу реалізовувати освітні цілі, розвиватися як особистість та розвивати свою мотивацію. Серед популярних технологій, які використовуються під час дистанційного навчання є електронна пошта, мобільні месенджери та додатки. Головним завданням дистанційної освіти на сьогоднішній день є забезпечення права студентів на здобуття фахової підготовки та знань. Зазначено, що дистанційне навчання під час війни має деякі недоліки, а саме: нестійкий інтернет, різниця у часі та проблеми з електроенергією. До позитивних сторін можемо віднести, що в процесі дистанційного навчання студенти можуть перебувати в зручних та безпечних для себе умовах, що дає можливість створити зручний графік, який сприятиме більшому зацікавленню предметом. Додатковою мотивацією є можливість вибору місця і індивідуального планування, що допомагає заощадити власний час.
Ключові слова: фахова підготовка, технології дистанційного навчання, дистанційне навчання, он-лайн заняття.