Автор: Наталя Березовська
Назва статті: Використання «хмари слів» на уроках мистецтва
Джерело інформації: журнал “Мистецтво та освіта” № 3 (105) (2022)
Зміст: Розглянуто доцільність застосування прийому «хмари слів» (tag cloud) у навчанні мистецтва в закладах загальної середньої освіти. «Хмара слів» як один із прийомів проблемно-евристичних технологій сприяє виявленню творчої активності учнів у процесі освоєння нових знань на уроці мистецтва, формування учнівських пізнавальних інтересів, набуття предметних компетентностей, що ґрунтуються на високій мотивації школярів до навчання. Обґрунтовано переваги даного прийому. Наведено способи введення прийому в урок мистецтва під час вивчення окремих тем, що спонукатиме вчителів до пошуку й реалізації нових методичних знахідок і стимулюватиме творчий діалог учителя та учнів.