Автор: Сергій Терно
Назва статті: Інструменти коучингу в професійному розвитку вчителя історії
Автор розглядає проблему актуальності залучення коучингових технологій у процес професійного розвитку вчителя історії.
Розкрито відмінності між різними підкодами до професійного розвитку: консультування, менторство, коучинг тощо.
Розглянуто інструменти пошуку сенсу та власного шляху до нього.
Визначено вплив коучингових технологій в освіту, що має на увазі гуманний підхід до здійснення здобувачем освіти особистих та професійних трансформацій.
Вказані піраміди дозволяють організувати освітній процес екологічно, шляхом задоволення потреб учнів.
Ключові слова: коучинг, технології, професійний розвиток, теорія та методика навчання історії.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).