Журнал «Історія в рідній школі» №2-3, 2022

Автор: Сергій Терно

Назва статті: Інструменти коучингу в професійному розвитку вчителя історії

Автор розглядає проблему актуальності залучення коучингових технологій у процес професійного розвитку вчителя історії.

Розкрито відмінності між різними підкодами до професійного розвитку: консультування, менторство, коучинг тощо.

Розглянуто інструменти пошуку сенсу та власного шляху до нього.

Визначено вплив коучингових технологій в освіту, що має на увазі гуманний підхід до здійснення здобувачем освіти особистих та професійних трансформацій.

Вказані піраміди дозволяють організувати освітній процес екологічно, шляхом задоволення потреб учнів.

Ключові слова: коучинг, технології, професійний розвиток, теорія та методика навчання історії.

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).