Дитиноцентризм у викладанні літератури

Автор: Юрій Бондаренко, доктор педагогічних наук, професор Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя

Джерело інформації: Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах  № 5, травень, 2017 р., с. 11-14, електронна адреса (dyvoslovo@ukr.net)

 Короткий зміст

У статті розкрито систему принципів навчання літератури,  які пов’язані з визнанням дитини головним суб’єктом навчального процесу. На основі цих принципів окреслено засади формування шкільного курсу літератури, визначено основні вектори в діяльності вчителя-словесника, спрямовані на розвиток психологічних якостей учнів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *