АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ БІОЛОГІЇ

Яким сьогодні має бути урок біології? Яку стратегію і  тактику вибрати вчителю, аби він проходив  відповідно до нових вимог і підходів викладання цього предмета? Цим питанням  було присвячено районний семінар вчителів біології, що пройшов на базі Білківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Коростенського району. Проводили його директор школи Н. М .Мельниченко та заступник директора з навчально-виховної роботи       В. П. Марченко. Розпочався семінар з ознайомлення учасників з навчально-матеріальною базою закладу. Це стосувалося перш за все  змістовного наповнення класних кімнат та коридорів   з великою кількістю кімнатних рослин, навчальних стендів, інтер’єру.

Учасники семінару відвідали  урок біології в 6-му класі, під час якого учні працювали з підручниками,  таблицями,  тестовими завданнями, визначали біологічні терміни. Урок на високому рівні провела досвідчений вчитель 1 кваліфікаційної категорії Л. П. Майданович. Продовженням його став  проект-презентація  «Штучні рослинні угрупування нашого краю», який представили учениці Тамара Сорочинська та Ганна Санда. Свого роду біологічну майстерню було влаштувано для вчителів  у цікавому майстер-класі. Вони працювали з насінням,  грунтом, підручними матеріалами, а наостанок в нагороду одержали насіння і буклет по догляду за плодовими деревами.

Цікавою на семінарі була електронна презентація, яку представив вчитель біології з Грозинської гімназії  В. В. Гулковський. У його арсеналі  – каталог відео- та презентаційних матеріалів до кожного уроку, експрес-діагностування знань учнів,  відеофільми, зокрема про проблеми конструювання сучасного уроку біології.

Учасники  семінару ще раз дійшли висновку, що лише вчитель, котрий іде в ногу з часом, здатний зрозуміти своїх учнів, бути їм цікавим, а отже може поповнити їх багаж знань достатньою цікавою інформацією.

Залишити відповідь