Володимир Сиротюк. Розвиток дослідницької діяльності учнів з фізики як педагогічна проблема

Автори: Володимир Сиротюк, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та методики навчання фізики і астрономії НПУ ім. М.П. Драгоманова; Юрій Мирошниченко, методист відділу освіти Миронівської райдержадміністрації, кандидат педагогічних наук.

Назва статті: Розвиток дослідницької діяльності учнів з фізики як педагогічна проблема

Джерело інформації: Науково-методичний журнал «Фізика та астрономія в рідній школі»

Тема і зміст статті відповідає діючим Державним стандартам освіти, орієнтовані на тенденції її розвитку відповідно світовим викликам. Підкреслено, що дослідницька діяльність є вищою формою самоосвітньої діяльності учнів, розкрито її види та здійснено спроби орієнтації вчителя на реалізацію розвиваючи цілей навчання через дослідницьку діяльність учнів. Враховані рекомендації психологів щодо правил організації творчої діяльності учнів як абстрактної моделі дитини. Пропонована стаття може служити теоретичною базою для складнішої практичної діяльності вчителя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *