Т. Г. Гільберг. Особливості вивчення курсу «Україна у світі: природа, населення», 8 клас

Автор: Т. Г. Гільберг, завідувач кафедри теорії і методик природничо-математичних дисциплін і технологій Хмельницького ОІППО, кандидат географічних наук

Назва: «Особливості вивчення курсу «Україна у світі: природа, населення», 8 клас»

Джерело інформації: науково-методичний журнал «Географія та економіка в рідній школі». – 2016. – № 9 – С. 20–22.

У даній статті автор відзначає особливу роль курсу «Україна у світі: природа, населення» у системі шкільної географії. Особлива його роль визначається тим, що крім науково-ознайомлювальних функцій він найбільшим чином впливає на становлення світогляду і особистісних якостей учнів. Особливістю кусу є гуманізація його змісту, де в центрі перебуває завжди людина та практична спрямованість навчання географії.

Автор акцентує увагу на виконання практичних робіт на уроках географії у 8 класі. Практичні роботи – невід'ємні складові процесу навчання географії, виконання яких сприяє формуванню географічних умінь, навичок діяльності. Різноманіття практичних робіт породжує потребу у їх класифікації. За рівнем пізнавальної самостійної діяльності учнів практичні роботи поділяють:

  • репродуктивний;
  • частково-пошуковий;
  • творчий.

Автор у своїй статті надає рекомендації щодо реалізації учнів на уроках географії з можливістю використання особистісно зорієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *