Людмила Величко, Олександр Козленко, Юлія Малієнко, Юрій Мельник, Олександр Надтока. Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів.

Стаття. Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів.

Людмила Величко, доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України;

Олександр Козленко, науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України; Юлія Малієнко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України; Юрій Мельник, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України; Олександр Надтока, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України.

У синхроністичній таблиці наведено відомості про видатні відкриття в хімії, біології, фізиці, астрономії, географії та тлі найважливіших фактів всесвітньої історії та історії літератури і мистецтва. Таблицю розроблено згідно з чинними навчальними програмами з різних предметів для загальноосвітніх навчальних закладів. Вона стане у пригоді вчителям з метою формування в учнів цілісного уявлення про історичну добу, коли здійснювалися відкриття у природничих науках, під час проведення інтегрованих уроків, дискусій, семінарів, створення проблемних навчальних ситуацій, організації проектної діяльності учнів, а також як довідковий матеріал.

Залишити відповідь