Наталія Романич. Перевернене навчання – ключова тенденція освітніх технологій сучасності

Автор: Наталія Романич

Назва: Перевернене навчання – ключова тенденція освітніх технологій сучасності

Джерело інформації: Дивослово/2016. – №5. – С. 8 – 12.

У статті розглянуто поняття переверненого навчання, підгрунття якого становлять види навчальної діяльності активного навчання. Розкрито значущість технології переверненого навчання, яка полягає у можливості використання навчального часу у групових заняттях, взаємодії у практичній діяльності. Окреслено роль педагога в переверненому підході: від активної позиції до співпраці та спільного внеску в навчальний процес кожного учасника.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *