Журнал «Психолог» №2, 2020

Автор: Лариса Костіна

Назва статті: Профілактика булінгу як елемент недопущення зміни особистості учня

У статті розглядається шкільний боулінг як серйозна соціально-педагогічна проблема. Це одна з можливих причин депресії, на що освітній заклад має розробити стратегію захисту дітей.

Автор визначає види булінгу, дає їм наукове обґрунтування.

Виокремлюється вплив булінгу на його учасників та деструктивні результати та наслідки.

Даються конкретні поради вчителям, класним керівникам, психологам, батькам.

Запропоновано додатки у вигляді рекомендацій, правил, практичне заняття для підлітків про психологію ресурсу.

Ключові слова: булінг, профілактика, особистість, соціально-педагогічний, психологія, жертва.