Рідна школа №3-4, 2019

В.Засенко, Л.Прохоренко

Освіта «особливих дітей»: стратегія розвитку

 

Авторами узагальнено охарактеризовано систему освіти осіб з особливими потребами. Визначено головні напрями її розвитку, принципи і підходи до реформування.

Звернуто увагу на необхідності наукового супроводу системи навчання осіб з особливими потребами в сучасних умовах. Обґрунтовано спрямування наукових підходів, виокремлено головний зміст форм і методів навчання.

Розглянуто проблемні питання і гальмівні фактори розвитку освітньої галузі в частині інклюзії.

Обумовлено необхідність спільних зусиль державних органів управління, науковців, практичних працівників, батьків, громадських організацій щодо вирішення зазначених проблем.

Ключові слова: діти з особливими потребами, система освіти, стратегія розвитку, дитиноцентризм, інклюзивне навчання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *