Житомирщина педагогічна. Електронний науково-методичний журнал № 4 (16), 2019.

Комунальний заклад

«Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

 ЖИТОМИРЩИНА ПЕДАГОГІЧНА

Електронний науково-методичний журнал № 4 (16), 2019

Засновник:  Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Рік заснування:  2016
Проблематика:  висвітлення питань теорії і практики освіти
Галузь науки:  педагогічна
Мова видання:  українська

Редактор Смагін І. І.

Заступник редактора Денисенко В. Ф.

Поліграфічна верстка Жаврук Н.Л.

Коректор Макарова Н. М.

Поштова адреса редакції: 10014 Житомир, вул. Михайлівська,15, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Редколегія

Вимоги до оформлення матеріалів журналу

Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей

У ЦЬОМУ ВИПУСКУ

Нова українська школа

 Л. Свінціцька

Формування ключових компетентностей учнів початкової школи в освітньому проєкті «На крилах успіху»

О.С. Янчук

Організація системи спостережень за довкіллям під час ранкових зустрічей

С.Б. Лінкевич

 Ігрові технології та інновації в умовах реалізації Нової української школи

Навчально-методичний супровід

Л.М. Янович

Організація методичної роботи з педагогічними працівниками Радомишльської ОТГ

О. Б. Коляновський

Нові підходи у навчально-методичному забезпеченні освітнього процесу

О. Л. Сушицька

Житомирщина в житті та поетичній творчості Вадима Крищенка

Практика. Досвід (матеріали обласної педагогічної виставки). Зростання професійної компетентності педагога

І.Ю. Толочко, О.В. Гензель

Система управління якістю освіти в гімназії

Авторський колектив НВК  «Школа-ліцей-гімназія» № 10 м. Бердичева

Освітнє середовище як концепт інноваційної діяльності закладу освіти

О. Д. Рябчук

Досліджуємо склад чисел за допомогою паличок Кюізенера і конструктора LEGO

О. Є. Стеблянко

Stem-проєкт у гімназії: від ідеї до втілення

Моніторинг якості освіти

А. Ф. Шегеда, О. П. Стефанович

Кваліметричний підхід до оцінювання освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти

Освітні технології

Н. А. Гуненко

Гендерна технологія навчання української лiтератури в cтаршiй школi

Психологічні аспекти освіти

О. М. Вознюк

Феномени педагогічного спілкування та їхній вплив на взаємодію суб’єктів освітнього процесу

Інклюзивна освіта

О. М. Губар

«Особливі» діти – особливі потреби

Нормативно-правові аспекти освіти

О. Л. Козерацька

Зміни в порядку замовлення й видачі документів про загальну середню освіту: практичний аспект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *