МАТЕМАТИКА

Автор. Галина Шолом

Назва статті. Оновлення прийомів навчання математики у контексті розвитку навичок критичного мислення.

Джерело інформації: журнал « Математика в рідній школі» №6 (209) 2019

Зміст. Автор відзначає, щоб навчити учнів мислити критично, треба самому усвідомити необхідність активної участі учнів у процесі навчання. Урок з розвитку критичного мислення, має структуру, яка відрізняється від традиційної  і складається з трьох етапів:

– стадія виклику;

– смислова стадія;

– стадія рефлексії.

Така структура уроку допомагає учням чітко сформулювати мету, підтримує активну участь кожного у процесі навчання, заохочує мислити творчо і шукати відповіді на власні питання…

Автор розглядає як саме ці прийоми розвитку критичного мислення доцільно використовувати на певних етапах уроку математики.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *