Педагогіка і психологія №2 (103), 2019

В.Г. Панок, І.І. Ткачук, В.Д. Острова,

Н.В. Лунченко, Ю.С. Бондарук

 

Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій // Педагогіка і психологія. – 2019. – №2(103). – с. 64–71.

 

У статті проаналізовано результати дослідження проблем соціально-педагогічного характеру дітей і сімей в умовах військових конфліктів. На цій основі визначено найбільш актуальні напрями організаційно-методичного забезпечення адаптації і соціальної реабілітації. Для вирішення методичних аспектів реалізації моделі психоціальної підтримки розроблено ряд методичних матеріалів.

Ключові слова:соціально-психологічна адаптація, психосоціальна підтримки, безпечне середовище, соціальний педагог, аналіз проблеми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *