Головні події освітянського тижня

МОН внесе зміни до Положення про освітній округ. У відомстві зазначають, що метою змін є розбудова ефективної мережі шкіл, формування нового освітнього простору, а також сприяння ефективному використанню наявних ресурсів для задоволення освітніх потреб учнів.

УЦОЯО відкрив веб-сервіс для керівників шкіл. Сервіс призначений для внесення відомостей про заклади освіти, випускники яких проходитимуть державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання або братимуть участь у моніторингових дослідженнях.

Кількість публікацій українців у Scopus та WOS зростає. У МОН повідомили про збільшення публікаційної активності вишів та наукових установ, підпорядкованих відомству, в 2015-2017 роках. Зокрема, щорічне зростання кількості публікацій у Web of Science та Scopus відбувається на рівні 14-15%.

Рейтинг вишів за результатами вступної кампанії. Інформаційною системою «Вступ.ОСВІТА.UA» складений щорічний рейтинг вишів за результатами вступної кампанії. Основною метою рейтингу є ознайомлення громадськості та абітурієнтів з відкритими даними вступної кампанії.

В Україні створили Національне агентство кваліфікацій. Планується, що функціонування агентства дозволить гармонізувати українську та європейську системи рівнів кваліфікацій. Забезпечувати роботу агентства буде секретаріат, до якого включать близько 60 осіб.

Чи має дитина прибирати у школі? За словами Лілії Гриневич, учні можуть прибирати у школі, оскільки це є частиною гігієнічного виховання. Разом з тим, батьки можуть відмовитись від такого виду діяльності дитини, оскільки Конституція забороняє використовувати примусову працю.

Відбулись вибори до агентства із якості вищої освіти. Конкурсна комісія обрала 22 члени Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти – 9 жінок та 13 чоловіків. До участі в конкурсі було допущено 116 кандидатів, кожного з яких комісія оцінювала за за 6-ма критеріями.

МОН створюватиме дитячі наукові позашкільні заклади. Відомством розробленоПоложення про спеціалізований заклад позашкільної освіти наукового профілю. Головним завданням закладів стане створення умов для формування дослідницьких компетентностей дітей.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *