Житомирщина педагогічна. Електронний науково-методичний журнал №3 (11)


КЗ

Комунальний заклад

Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” 

Житомирської обласної ради

ЖИТОМИРЩИНА ПЕДАГОГІЧНА

Електронний науково-методичний  журнал  №3(11), 2018

Засновник: Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Рік заснування: 2016
Проблематика: висвітлення питань теорії і практики освіти
Галузь науки: педагогічна
Мова видання: українська

Редактор:Смагін І. І., доктор педагогічних наук, доцент, ректор комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної  ради

Заступник редактора: Денисенко В. Ф., методист центру навчально-методичної інформації Житомирського ОІППО

Оформлення, дизайн, поліграфічна верстка: Горлицький М. І.

Коректор: Макарова Н. М.

Поштова адреса  редакції: 10014 Житомир, вул. Михайлівська,15, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Редколегія
Рубрики
Вимоги до оформлення матеріалів журналу
Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей
Попередній випуск

 

ЧИТАЙТЕ У НОМЕРІ :

 Л. П. Шевчук

Вітання з Днем знань

І. І. Смагін

До нового змісту освіти

О. В. Пастовенський

Шляхи впровадження децентралізації управління загальною середньою освітою на сучасному етапі

Т. Б. Корнілова, Г. М. Кучерова

На шляху до Нової української школи

Г. Г. Бовсунівська, Т. О. Трохименко

Всеукраїнський експеримент  «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти»

К. І. Колесник

Риторика як ключ до успіху

І. Б. Гуменюк

Вивчення англійської мови в умовах Нової української школи

Л. П. Новік

Всеукраїнський конкурс  «Учитель року – 2018» в номінації «Німецька мова»

Т. М. Полякова

Вивчення російської мови і зарубіжної літератури в контексті Концепції «Нова українська школа»

М. А. Староверова

Стан та перспективи викладання польської мови в навчальних закладах області

Н. Г. Сірик

Методичне забезпечення формування цілісності історичних знань та уявлень учнівської молоді

О. І. Андрійчук

Методика моделювання матриці змісту тесту для оцінювання досягнень старшокласників з історії України

Л. В. Роміцина

Підвищення якості шкільної математичної освіти через формування активного  навчального процесу

Л. М. Ткаченко

Хімічна освіта у новому циклі річної діяльності

Н. М. Поліщук

Організація освітнього процесу  та методичне забезпечення викладання біології у 2018–2019 навчальному році

П. І. Щербань

Вивчення географії в умовах Нової української школи

А. М. Гошко

Фізична культура в 1– 9 класах у новому 2018/2019 навчальному році

М. В. Стахов

Викладання предмета «Захист Вітчизни»

Р. О. Кирилюк

Форми й  методи  розвитку професійної компетентності учителів «Технології» у післядипломній педагогічній освіті

Ю. В. Доготар

Методичні рекомендації щодо впровадження  STEM-освіти  у загально- освітніх та позашкільних закладах

В. М. Бовсунівський

Вивчення мистецьких дисциплін у 2018/2019 навчальному році

І. В. Колеснікова

Викладання інформатики в умовах реформування освіти

О. М. Кравчук, С. П. Семенчук

Практичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій  у процесі підвищення кваліфікації педагогів

В. М. Гусак, Н. С. Костриця

Особливості організації та здійснення виховного процесу в закладах загальної середньої освіти в контексті Нової української школи

О. В. Лядобрук

Вихователям груп подовженого дня закладів загальної середньої освіти та загальноосвітніх шкіл-інтернатів

Г. М. Кучерова

Основні напрямки управління освітнім процесом у контексті модернізації освітньої галузі

О. С. Конопацька

Шляхи удосконалення комплексного оцінювання учнів з особливими потребами в інклюзивному ресурсному центрі

Т. В. Завязун, О. А. Орлова, І. С. Петрук

Про організацію освітньої роботи в закладах дошкільної освіти у 2018/2019 навчальному році

Л. М. Коврігіна

Організація навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти

М. К. Сюравчик, Н. В. Кравчук, Т. В. Мастеркова

Організація інтелектуальних змагань школярів в умовах діяльності ОТГ

А. Г. Стельмах

Розвиток  професійного самовизначення в умовах об’єднаних територіальних громад

О. С. Борозенна, О. В. Клапішевська

Моніторингові дослідження в контексті Нової української школи

Н. О. Осадчук, Т. Й. Шугай

Психологічна служба в контексті вимог сьогодення

О. П. Стефанович

Сучасні підходи до поширення власного педагогічного досвіду в умовах освітніх змін

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *