Житомирщина педагогічна. Електронний науково-методичний журнал №2 (10)


КЗ

Комунальний заклад

Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” 

Житомирської обласної ради

ЖИТОМИРЩИНА ПЕДАГОГІЧНА

Електронний науково-методичний  журнал  №2(10), 2018

Засновник: Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Рік заснування: 2016
Проблематика: висвітлення питань теорії і практики освіти
Галузь науки: педагогічна
Мова видання: українська

Редактор:Смагін І. І., доктор педагогічних наук, доцент, ректор комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної  ради

Заступник редактора: Денисенко В. Ф., методист центру навчально-методичної інформації Житомирського ОІППО

Оформлення, дизайн, поліграфічна верстка: Горлицький М. І.

Коректор: Макарова Н. М.

Поштова адреса  редакції: 10014 Житомир, вул. Михайлівська,15, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Редколегія
Рубрики
Вимоги до оформлення матеріалів журналу
Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей
Попередній випуск

У ЦЬОМУ ВИПУСКУ:

Нова українська школа

Ю.В. Павловська

Упровадження ідей Концепції Нової української школи в умовах ліцею

 

Науково-методичний супровід

О. Б. Коляновський

Співпраця районного методичного об’єднання вчителів історії з громадською організацією Всеукраїнського товариства «Просвіта» ім. Т. Шевченка як нетрадиційна форма методичної роботи.

Г.М. Косянчук

Використання мистецьких технологій  у STEM-освіті

І. І. Якухно

Духовно-моральне виховання в закладах освіти

 

Експериментальна робота

 Л. А. Кльоц

Шляхи  формування соціальної компетентності старшокласників

 

Освітні технології

О.О. Романовська.

Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освітнього процесу  в закладі дошкільної освіти

С.М. Мацкевич

Технологія розвитку критичного мислення як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках музичного мистецтва

О.В. Шуляренко

Формування міжпредметних компетентностей учнів на уроках німецької мови

І.Є. Чупракова

Впровадження інноваційних технологій в освітній процес з фізичного виховання шляхом використання методу проектів

Г.М. Степанова

Інформаційна графіка  в освітньому географічному процесі

 

Інклюзивна освіта

В.Ю. Шабуніна, Н.О. Камозіна, Т.В.Рогузько, Т.М. Корнійчук, В.П. Бруховська

Впровадження інноваційних форм  навчання та виховання дітей з особливими потребами

Н.Й. Яковчук

Диференційований підхід до дітей з особливими освітніми потребами на уроках математики у 5–9 классах

Ю.В. Куширець

Роль занять з соціально-побутового орієнтування в системі роботи з соціальної інтеграції та адаптації дітей з особливими освітніми потребами

 

З досвіду роботи

І.С. Білецька

Тьюторський  супровід процесу адаптації учнів перших класів

А.А. Весельська

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді на уроках математики та інформатики

 

З історії освіти

А.Г. Стельмах

«Корнинському методу» –100 років.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *