Житомирщина педагогічна. Електронний науково-методичний журнал № 4 (8)


КЗ

Комунальний заклад

Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” 

Житомирської обласної ради

ЖИТОМИРЩИНА ПЕДАГОГІЧНА

Електронний науково-методичний  журнал  №4(8), 2017

Засновник: Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Рік заснування: 2016
Проблематика: висвітлення питань теорії і практики освіти
Галузь науки: педагогічна
Мова видання: українська

Редактор:Смагін І. І., доктор педагогічних наук, доцент, ректор комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної  ради

Заступник редактора: Денисенко В. Ф., методист центру навчально-методичної інформації Житомирського ОІППО

Оформлення, дизайн, поліграфічна верстка: Горлицький М. І.

Коректор: Макарова Н. М.

Поштова адреса  редакції: 10014 Житомир, вул. Михайлівська,15, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Редколегія
Рубрики
Вимоги до оформлення матеріалів журналу
Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей
Попередній випуск

У ЦЬОМУ ВИПУСКУ:

Вітання з Новим роком та Різдвом Христовим

Л. П. Шевчук

Головний пріоритет – якісна освіта

 Нова українська щкола

Т.О. Трохименко

Пілотний проект нової початкової школи

 Науково-методичний супровід

А. Ф. Шегеда, О. П. Стефанович

Факторно-критеріальна модель оцінювання перспективного педагогічного досвіду

До нової якості освіти

Н. Б. Візгалова

Неперервність і наступність у навчанні як передумова забезпечення якості освіти

Освітні технології

А. В. Писарєва

Алгоритмізація процесу навчання на уроках математики

Е. М. Дехтяренко

Англійська мова з ейдетикою – це просто!

І. А. Кушнір

Особливості викладання англійської мови як другої іноземної

Педагогічна освіта

О. О. Дем’янчук

Професіоналізм як одна із центральних категорій педагогічної акмеології

Інклюзивна освіта

Л. В. Белякова

Інклюзія чи «вимушена інтеграція»?

О. М. Вознюк

Готовність педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти до запровадження інклюзивного навчання

Ж. Д. Громніцька, З. І. Данилова

Корекція психічних процесів відчуття та сприймання у школярів з інтелектуальними порушеннями

Школа експериментує

І. В. Адамович

Інформаційна складова управлінської діяльності керівника закладу загальної середньої освіти

Громадянське виховання

І.І. Якухно

До підготовки та відзначення 500-річчя Реформації

Фінансово-правові аспекти

Н. В. Венцель

Компаративний аналіз фінансування галузі освіти в умовах суспільної транзитивності

Інформаційні технології

Вебінар «Whats New in the classroom

 

 

Ключові зміни нових програм (5–9)

( За матеріалами міжнародного освітньо-методичного центру «Пірсон»).

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *