Формування творчої особистості: напрями співпраці педагога і бібліотекаря

Автор: Н.М. Каспрукова, бібліотекар гімназії  с. Миропіль, Романівського  району, Житомирської обл.

Назва статті:  Формування творчої особистості: напрями співпраці педагога і бібліотекаря

   Шкільна бібліотека – інформаційний  центр  школи. Вона веде інформаційну бібліотечну роботу з обслуговування учнів, учителів, інших співробітників школи. Бібліотека здійснює свою роботу відповідно до «Положення про бібліотеку загальноосвітнього закладу» та вимог навчально-виховного процесу школи. Основним завданням шкільної бібліотеки і шкільного бібліотекаря є, зокрема, прищепити дитині любов до книги, навчити учнів-читачів користуватися бібліотекою, її фондами, довідково-бібліографічним апаратом.

Джерело інформації: Журнал  «Шкільний бібліотекар» № 9 (81) жовтень 2017р.            

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *